Bienvenue sur mon blog de photographie.Cliquez sur une photo pour l'agrandir.
Welcome to my photography blog. Just click on a picture to make it bigger.
Pour me rejoindre/To contact me: juliebphotos@gmail.com
Visitez mon site web/Visit me on my web site: www.juliebphotographie.com
Mon blog de scrapbooking/My scrapbooking blog:

Tuesday, April 27, 2010

Qui je suis/ About me

Je suis une maman, un professeur de scrapbooking et une photographe.J'adore la photo....ADORE! J'aime faire de la photographie de bébé, maternité, enfant, couple et famille.J'adore les accessoires,la nature et la lumière naturelle.
I'm a mom, scrapbook teacher and photographer. I love photography....LOVE! I like to do baby, maternity, kids, couples and family photography. I love accessories, nature and natural light.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment